L’Ajuntament de Vilanova està negociant amb El Corte Inglés la venda del Teatre Principal per a la construcció d’un centre comercial tipus Outlet.
Aquest atac a la cultura i al patrimoni vilanoví no es pot tolerar. Hem d’aturar aquesta destrucció sistemàtica que l’Ajuntament practica contra tots els teatres de la ciutat.
Demanem l’ajut de tots els vilanovins per a salvar el nostre patrimoni cultural. Doneu el vostre suport signant en aquest blog.
Aturem El Corte Inglés. Salvem el Principal!
Comptem amb el teu suport : : Deixa el teu comentari
Gener 21, 2008 a les 11:37 pm
és imprescindible que l’últim teatre de Vilanova continuï. Si us plau, que l’Ajuntament faci el possible per a mantenir-lo.
Gener 21, 2008 a les 11:42 pm
Jo també estic a favor d’un teatre abans que d’un centre comercial
Gener 22, 2008 a les 7:52 am
Estic al·lucinant. El Sixte tenia més classe: quasi que millor cremar-lo com l’Apolo que no pas vendre’l al Corte Inglés!!! Mare de Déu Senyor! Mobilització ja!
Gener 22, 2008 a les 10:31 am
Això és una vergonya! No puc creure que facin una cosa així. Ara entenc el retard de les obres. Vilanovins movilitzem-nos!
Gener 22, 2008 a les 2:50 pm
Indignant!!!
Que vinguin i els hi saquejarem la botiga.
Fora madrilenys! independència!
Gener 22, 2008 a les 3:44 pm
Busqueu a google : corte ingles vilanova
Veureu com a Infojobs estan reclutant treballadors per al futur corte ingles de vilanova
Gener 22, 2008 a les 5:17 pm
Ostres! és veritat. Que fort..
Gener 22, 2008 a les 5:19 pm
Mejor que haya curro! No sé de que os quejáis.
Gener 22, 2008 a les 5:20 pm
Però què diu aquest! Això no és pot tolerar. Manifestació ja!!!
Gener 22, 2008 a les 5:41 pm
Mireu el Vilanova Digital, ja ho dona per fet! Ens hem de organitzar i muntar una de gorda!
Manifestem-nos que aquests del Corte Inglès ho tiren ja, que van a sac!
Gener 22, 2008 a les 5:53 pm
Trobo una aberració sense precedents l´ocupació sistemàtica de les franquícies a la nostra benvolguda Rambla Principal. Ja no recordo cap local de la meva mítica Vilanova, on tothom es coneixia i feiem pinya pel vilanovisme. Els valors es perden, i els llocs emblematics ens els treuen, la memòria és molt fràgil i ningú recordarà com era el cap de munt de la Rambla. Una llàstima xicots!
Gener 22, 2008 a les 6:15 pm
no es oro todo lo que reluce. a ver si el departamento de responsabilidad social corporativa ve como no es correcto precisamente cargarse el teatro principal. seguro que saben hacer por salvarlo, ademas desde el corte ingles, y ganaran clientes.
Gener 22, 2008 a les 6:25 pm
primer va ser el cine bosc, desprès el munich pel bancaja!! però aquesta notícia ja és decepcionant del tot !! gent de la cultura i la faràndula… a les barricades!!!!!!
Gener 22, 2008 a les 7:54 pm
Ni classe, ni cultura, ni vergonya ni res de res!! Quina merda d´ajuntament és aquest que permet una cosa així?
Algú sense escrúpuls s´està enriquint amb tot això!!
Però és que a més a més…aquest fet m´està recordant la política d´Aznar i la impotència que vam sentir tots plegats!!!
No tinc paraules!
Ah…i després vindrà la Plaça de la Vila oi???
Gener 22, 2008 a les 8:16 pm
Es fortíssim el que estic llegint…
Fotre un Opencor al Principal!!! Si no hagués vist el Infojobs, pensaria que és una broma (a menys que no el vulguin posar al Principal i algun graciòs està creant un farol justificant-se amb lo del Infojobs)
Llàstima que això surti a aquestes alçades, perquè és un tema collonut per una carrossa de l’Arrivo!!!!
Gener 22, 2008 a les 9:58 pm
Compteu amb mi pel que volgueu. Tinc molts amics indignats amb el tema. Si es toca una pedra del Principal la liarem grossa!
Gener 22, 2008 a les 10:16 pm
Estic amargament sorprès amb aquesta mala notícia. Ja vaig sentir tristesa quan el teatre Apolo es va consumir per les flames alimentades per la deixadesa del recinte. Ara, ploro amb desconsol en veure el Principal amenaçat pel gegant anglès. Nomès desitjo que siguem capaços tots els vilanovins autèntics, nascuts aquí i d´adopció, d´unir-nos pel bé de la cultura tradicional i popular. No crec que puguin vèncer el desitg d´unpoble defensant allò que és seu. Aquest cop, no passaran!
Gener 22, 2008 a les 10:30 pm
Gràcies a tots per donar soport a aquesta causa. Cal que Vilanova sàpiga, el que està passant. Ens estem organitzant ràpidament, per emprendre accions. L´empresa ja busca personal a travès de l´infojobs, i això vol dir que la cosa està coll avall per a ells. expliqueu als vostres propers la situació, per poder evitar aquest genocidi cultural.
Gener 22, 2008 a les 10:39 pm
Ai quina pena que em fa tot això. Tot són males notícies. Vilanova es tant depriment. Avui he vist això al vilanova digital i m´han entrat ganes de plorar. El meu soport amics!
Gener 22, 2008 a les 10:41 pm
El meu suport companys!!!
Gener 22, 2008 a les 10:42 pm
El casal de canyelles està amb vosaltres amics. No defalliu!
Gener 22, 2008 a les 10:44 pm
No us rendiu. La lluita us farà forts! Visca la Plataforma procultura!
Gener 23, 2008 a les 12:56 am
D’acord però tota la gent que es queixa anava al teatre?
Hi anireu quan el tinguem? No siguem falsos siusplau.
Això m’indigna.
Gener 23, 2008 a les 6:22 am
Oh Dèu meu! Mireu al vilanovadigital.com l´apartat de ACTUALITAT i desprès cliqueu a MÉS NOTÍCIES D´ACTUALITAT. Això pinta negre!
Gener 23, 2008 a les 7:39 am
Pues a mi me parece estupendo. Le dara mas vida (si se le puede dar) a la rambla. De todos modos esta a punto de derrumbarse y si el corte ingles y el ayuntamiento deciden que esto se haga tendremos un teatro en condiciones ya que esa es la condicion. Habra mas puestos de trabajo. Y ya no tendremos que ir en coche hasta Cornella
Gener 23, 2008 a les 8:03 am
Que posin el Corte Inglés al NEAPOLIS. Almenys l’obra faraònica del nostre estimat ajuntament tindrà una mica sentit.
Gener 23, 2008 a les 8:26 am
Qui de tots vosaltres ha nat al teatre principal mes de tres vegades en un mateix any??? Pq volem un teatre si no el fem servir per res!!! Almenys natejem les arques de l’ajuntament … i fem una vilanova encara millor?
Gener 23, 2008 a les 8:30 am
És sincerament una gran merda. Perquè vejem doncs la porquería de representants que tenim, es venen al millor postor encara que ens deixin sense calces.
Doncs hem de seguir amb aquest tema i no deixar de cap de les maneres que això tingui l’efecte que ells volen,
He llegit per aquí que un s’apuntava a la mani i a la Kale Borroka de broma si era necessari, però no estem parlant de bromes,
PROPOSO UNA MANIFESTACIÓ JA DAVANT DE L’AJUNTAMENT.
DIGUEU DIES
Mecagundeu!
Gener 23, 2008 a les 8:42 am
No parece justo que una grande ciudad como Vilanova no tiene de teatro. Pero que si, no necessitamos de Corte Ingles, ya basta con la consumicion. Queremos cultura, nada de consumir mas y mas… Sabemos todos que si se pierde la cultura, se pierde la libertad.
Lo siento por mi languaje, soy frances..
Gener 23, 2008 a les 9:08 am
Espero que no sea una broma. Hace dos años que vivo en Vilanova i la Geltrú, ciudad que aprecio por su encanto, patrimonio y calidad de vida. Pero hace relativamente poco tiempo me quedé como tonta delante del cartel del Cine El Bosque que me avisaba de que no podía ver esa película ni ninguna otra. Ahora llega esta noticia… Espero que ningún político, ni de izquierdas ni de derechas sea capaz de semejante aberración. ¿En qué están pensando? Hay que invertir en la educación, los valores y la cultura de la población. ¿Hay que coger el coche para ir a ver el Documental del Mes al Neàpolis? ¿Hay que ir a Barcelona para ver cine alternativo y en versión original? ¿No se pueden fomentar las artes escénicas entre los jóvenes de esta ciudad? Muchos desearían tener un edificio histórico en un enclave tan estratégico y agradable para poder llevar a cabo iniciativas sociales y culturales. Creo en la democracia y quiero seguir creyendo. Si es verdad que piensan llevar a cabo esta acción habrá que movilizarse. El Corte Inglés puede buscar cualquier otro lugar porque tendrá seguro clientes en esta ciudad y comarca. No veo necesario que tenga que situarse precisamente en el Teatro Principal. Contad con mi apoyo. Gracias a las personas que habéis tenido esta iniciativa.
Gener 23, 2008 a les 9:28 am
I de tot aixó, evidentment, en té la culpa l’ajuntament…
Penós…
Gener 23, 2008 a les 9:57 am
No pot ser!!! em costa creure-ho! però es que s’han tornat boixos aquests de l’Ajuntament? no poden fer-ho!!!
Gracies per aquesta iniciativa nois!! sense gent com vosaltres no sé que fariem!!!
Us donem tot el suport!
Endavaaaaaaaaaaant!!!
Gener 23, 2008 a les 10:28 am
No existe ninguna justificación que permita comparar y menos sustituir, un edificio, local…etc que está al servicio del ciudadano en el ámbito cultural, con otro que no está mas que para el bestial consumismo por desgracia de bastantes ciudadanos. Sin más comentarios. El político que esté por la labor es una bestia salvaje.
Gener 23, 2008 a les 10:31 am
Tots aquest comentaris a favor del Corte Inglés us podeu anar a cagar a la via. Qué us heu pensat! Aquí nomès volem comentaris de suport. Aneu a una altra banda o feu una plataforma pro-anticultura popular i tradicional vilanovina, que sou uns venuts! A la mè!
Gener 23, 2008 a les 10:31 am
como viene siendo habitual,Barcelona en su campaña bien dirigida a sus interes cláramente mecantiles,consigue con su gancho publicitario del “fem ciutat”,hacer creer que el ciudadano participa en todo aquello que significa “progreso” y “evolución”.En ese intento,se vende una ciudad modelo,,o mejor aún,,una ciudad “top model “internacional,haciendo cada vez mas tonto un pueblo dormido bajo el sueño de los sumisos.Este es un intento de dar voz a un silencio clamoroso que cobra y tiene consciencia….vilanova,como hermana pequeña de la guapa modelo,trata imitar a su hermana con sus artimañas claras y rotundas como son la especulacion inmobiliaria y el liberal mercantilismo.No es excepción respecto a cualquier municipio que nos rodea,pero es el mío y es por el que creo he de moverme,,,hacer pequeñas cosas ,hace consigas llegar a grandes propósitos…Cine Bosque,Fundación Gustavo Puente,teatro Principal,,,porque no nos venden el progreso del motor y sustituímos “els tres tombs”por una competición de tunnings??la cultura no debería ser una opción,sinó una responsabilidad que acerca el humanismo de milenios a la actualidad rendida al espectáculo de las luces…la cultura,como fuente de sensibilidad y conciencia,hace recaiga la responsabilidad de quien viva en ella,,intentar como superhéroe contemporáneo,salvar este mundo de la estupidez..
Gener 23, 2008 a les 10:34 am
Vilanovins resistiu!!!! Això no pot continuar així. Proposo manifestar-nos aquest dissabte davant de l´Ajuntament a les 12 del migdia!!!!
Gener 23, 2008 a les 10:36 am
Avui he vist uns operaris rondant davant del Teatre. Quina pena que em fa tot això. Fem algo no?
Gener 23, 2008 a les 10:54 am
HO MILLOR ENS MANIFESTEM DAVANT DEL TEATRE PRINCIPAL!!!
Gener 23, 2008 a les 11:09 am
creo deberíamos preparar algo de modo organizado,,de poco sirve desahogemos nuestra rabia si no llega donde tiene que llegar,,que no es otro lugar que al voto o al miedo a perderlo.Sugiero buscar salidas fuera del municipio,ya que no sé si se podría contar con la televisión local,pero seguramente sí con otros medios externos a este.Conseguir que si hay manifestación,este acompañada de cámaras de televisión o medios gráficos.Tenemos dos actores de renombre como Toni ALba o Sergo Lopez que dudo no nos apoyaran siempre que estuvie bien organizado(incluso ellos podrían movilizar los medios)..miremos en serio que podemos hacer…carteles,fotocopias,una lona en el teatro,,,si hace falta recaudemos dinero por ello,,sigamos dando pasos,,,a ver a donde llegamos
Gener 23, 2008 a les 11:11 am
Vilanova plora,
ara que l´anyores quan falta,
ara que l´hora s´atança,
et fa marxar del nostre costat.
Vilanova plora,
la Rambla no té referent,
la platja fa catipent,
i el rusinyol ja no canta.
Vilanova plora,
hem perdut l´horitzó,
a dins ens fa mal,
adèu Teatre Principal.
Gener 23, 2008 a les 11:13 am
Estic d’acord amb hector garcia.
DISSABTE A LES 12h CONCENTRACIÓ DE PROTESTA A L’AJUNTAMENT
És hora de passar de les paraules als fets.
Gener 23, 2008 a les 11:17 am
Jo vindrè! Portaré la família i els fills. Tot vilanova ha de venir! Cívicament i amb seny, però amb fermesa. És l´hora Vilanovins Dissabte a les 12 hores a la Plaça de la Vila!!!!!!
Gener 23, 2008 a les 11:21 am
El q faltava!!!!!! Vilanova ja esta prou malament amb el tema cultura i més amb el tema TEATRE, van enderrocar el cinema bosc, on la sala 1 era de puta mare i tenia una esecnari una acustika força bé, el principal porta més de dos anys TENCAT!!! si no recordo malament…. que ens keda?? el Catoloik?????? Siusplau som una ciutat!!!! volem fer tetare i volem veure teatre!!!!!! sense tenir que anar a Barcelona….. kina vergonya d ciutat!!!!!
amunt el teatre!!!!!
Gener 23, 2008 a les 11:24 am
Ánimo machotes que hay que protestar contra el imperialismo establecido!
Gener 23, 2008 a les 11:34 am
No me cabe en la cabeza. MOVILIZACIÓN YA!
Gener 23, 2008 a les 12:00 pm
Realment, no se si somio o es quer simplement estic flipant!!!
no volen un outlet a la rambla dons agafem un dia i tothom que tingui roba pasada de moda que vulgui llençar, surtim tots ens plantem d’avant el teatre i la venem.
quins collons
Gener 23, 2008 a les 12:02 pm
És vergonyós.Per anar a veure teatre cal anar pràcticament sempre a Barcelona.No tenim cap teatre per acollir cap companyia.Aquesta és la Vilanova que volem?El Teatre és sinònim de cultura, de somnis i ja fa massa temps que ens els estan robant. Movilització, ja!!!!!
Gener 23, 2008 a les 12:25 pm
Peró no veieu que és una innocentada de carnaval o és que tots seguiu la conya? Cap altre diari s’ha fet ressò de la notícia, está claríssim. Pels pobres que s’ho han cregut i estan a punt de tenir un atac de cor, calmeu-vos, si us plau…… i rigueu una estona!! no fa grácia, pero
Gener 23, 2008 a les 12:28 pm
Llençar les coses velles no es progressar. Que quedarà d’antic a Vilanova?.Amb la teoria de tirar a terra els edificis antics per fer altres construccions noves, que quedarà del nostre passat.
Els pobles amb mes estima per la cultura, conserven.si no fos així no quedaria res per veure a les ciutats.
Respecte a que la gent no va al teatre mes de tres vegades a l’any, dona peu a destrossar el Principal ?
En aquest país es subvenciona cada cosa , que fa por de veure, doncs que subvencionin també el Principal.
Quina vergonya ajuntament !
Fins i tots ploraria per aquest i altres desastres que s’han fet al nostre poble.
Gener 23, 2008 a les 12:32 pm
Si es una broma, no te cap gràcia. Les innocentades es fan el 28 de Desembre.Prefereixo haver passat una mala estona i que sigui una broma.
Gener 23, 2008 a les 12:39 pm
PER CARNAVAL TOT S’HI VAL…
Gener 23, 2008 a les 1:02 pm
Yo pienso que sería mejor ubicar el Corte Inglés en la Plaza de la Vila, concretamente en el Ayuntamiento, por lo menos serviría para algo.
Gener 23, 2008 a les 1:14 pm
Sembla un tópic, però quan sembla que no puguin caure més baix… hi cauen… No només no hi ha ni un duru destinat a qualsevol tipus de cultura al ranci ajuntament de Vilanova, sino que ara la cultura es ven a les grans empreses. Felicitats Elena, felictats!
És d’aquelles coses sobre les que hem d’autoconvèncer-nos de que el fet en si arriba a ser tant intolerable i increible que podem creure que podem aconseguir aturar-lo… Però per això cal constància!
Gener 23, 2008 a les 1:41 pm
No m’ho puc creure…:S:S:S:S
Si ho fan la cagaran molt… no ho entenc… el teatre no pot anar a terra!! Estan bojos!!
Gener 23, 2008 a les 1:46 pm
No estic a favor del Corte Inglés però voldria respost a tres preguntes.
Perquè us enceneu ara quan ja fa dos anys que està tancat? Us molesta el corte inglés, no tenir teatre no.
Anaveu al teatre quan el teniem?
Hi anireu quan el tinguem?
Gener 23, 2008 a les 3:27 pm
Estic flipant…Fa més d’un any que s’havia de revilitar el teater i no ho feien, ja veig el perque de tot plegat. Que fort…Això no pot ser !!
Gener 23, 2008 a les 3:31 pm
Llençar a terra el teatre per un.. Corte Inglés?
Que s’ho fotin pel cul!
Ens quedem el teatre…
Gener 23, 2008 a les 3:47 pm
treure el teatre x un corte ingles…???!
el cine x un zara…
i la propera que???
Gener 23, 2008 a les 3:52 pm
Després d’haver posat publicitat al pessebre vivent (els últims anys ja no, però no cal fer gaire memòria) serien capaços de vendre el Teatre. Però no ho faran. Li acabaran posant una pancarta gegant d’alguna empresa com a la Plaça de la Vila. El què faria jo és que als plens tots portin alguna samarreta amb publicitat, que tinguin un patrocinador que els hi pagui el sou, almenys ens estalviariem uns calerons.
Gener 23, 2008 a les 4:09 pm
el Ppal ha de ser on és. El centre necessita equipaments culturals i no només botigues i encara menys si son grans superfícies que segur perjudicaran i molt al comerç local i de proximitat. Si no tenen diners per arreglar-lo que despedeixin uns quants assesors i ja els tindran. I si no que parin d’enviar collonades de 08800 que son pura publicitat electoral i ens estalviarem tots molts calers que poden anar a mantenir els equipaments necessaris per fer una ciutat culturalment potent. Suposo que ara que veuen que s’acaben els calers de les llicències d’obres tiraran d’altres mètodes com aquest per fer equipaments monstruosos a les afores que justificaran l’ocupació de cadira a costa de tots els vilanovins que amb taranna amnèsic els voten elecció rera elecció.
Gener 23, 2008 a les 4:12 pm
Tan sols em creuria aquesta noticia si els que manesin foren gent del PP o del Gil y Gil.
Gener 23, 2008 a les 4:21 pm
No m’estranya res d’aquest govern, es una vergonya, com tot el que fan aqui a Vilanova. Ens pujen els impostos, etc. creïen que son per una millora per tots els ciutadans, però en veritat, es per que s’omplim be les butxaques.
Ciutadans tenin que estar tots mes units que mai.
Gener 23, 2008 a les 4:32 pm
ara ja entenem tots perquè trigaven tant les obres…
movem-nos ja!!
Gener 23, 2008 a les 5:09 pm
Fora els fatxes aquests de l’ajuntament! Nomes miren per la seva butxaca!! Lladres!!!
EN CONTRA DEL TALL BRITANIC A VILANOVA!
Gener 23, 2008 a les 5:32 pm
Acabo d’assabentar-me de la desgràcia que vol fer el nostre Ajuntament: Deixar perdre l’únic Teatre Municipal que té una ciutat com Vilanova, tot i sent conscient que és del tot insuficient. No seria millor que en construíssiu un altre on es pogués fer muntatges de gran format?
Excel•lentíssimes autoritats on estan els serveis dedicats a la CULTURA i concretament al TEATRE i a la MÚSICA?
Cada cop que penso en què si vull anar a teatre o a un concert m’he de desplaçar a Barcelona em pregunto: Vilanova no podria tenir un (s) teatre (s) com cal tenint en compte el nombre d’habitants què viuen a la nostra ciutat? Quins serveis públics tenen a l’abast totes aquelles persones interessades en fer Teatre o en aprendre Música?
Autoritats, us heu plantejat com fomentar la Cultura i l’esbarjo a la nostra estimada Vilanova? Penso que deixant perdre el poc patrimoni que queda esteu caient en un greu error i aconseguireu que Vilanova no sigui una ciutat viva sinó que es convertirà en una ciutat dormitori ja que totes aquelles persones amb inquietuds culturals no trobarem rés a Vilanova i ens haurem de desplaçar.
Autoritats, creieu que Vilanova i en concret la nostra Rambla necessita d’una altra franquícia?
Amb aquesta carta voldria suggerir-vos que cuideu a la gent que vivim a la ciutat i ens la sentim nostra. Fomenteu que la gent que té iniciatives, que en aquest moment l’ajuntament no les cobreix, les pugui dur a terme amb el vostre suport.
I, per acabar no oblideu que Vilanova necessita espais on la gent puguem trobar-nos i compartir interessos comuns: teatre, música, cinema … i que, amb el pas que anem, sembla que cada cop hi doneu menys importància.
La cultura és un dels aspectes que ajuda a créixer a les persones.
Reflexioneu, si us plau!
Gener 23, 2008 a les 6:20 pm
Lo del infojobs diu que és un OpenCor (alimentació) i no un Corte Inglés (gran superficie) a part només busquen 20 treballadors i la superficie que abarca el teatre en dóna per molts més.
NO M’HO CREC!!! LA “FUCK” JA NO SAP QUE FER!!!
Les asociacions del Carnaval, ho hem vist any rera any, utilitzen cada vegada més els mitjans digitals.
I la pregunta: Qui ha creat aquesta plataforma? No he pogut trobar enlloc els creadors. El dia 1 de febrer o abans ho sabrem.
Gener 23, 2008 a les 6:52 pm
ya se cargaron los cines y ahora el teatro, HASTA DENDE PIENSAN LLEGAR, o es que algún politico se está llenando los bolsillos con estas maniobras ilegales. CASTIGUEMOS A LOS POLITICOS CON NUESTRO VOTO Y AL CORTE INGLES Y AL ZARA CON UN BOICOT DE TODO LOS VILANOVIES.
Gener 23, 2008 a les 7:14 pm
aixo es una vergonya….es la ultima cosa que ens faltava a Vilanova i aixo que diuen que tenim un govern d’ esquerres !!!. Ara ja sabem pq trigaven tant les obres o potser es que ni les han començat.
Gener 23, 2008 a les 7:25 pm
no pot ser veritat!!!!!!!!!!!!!!
organitzem manifestacions multitudinaries pero JA!
Gener 23, 2008 a les 7:58 pm
Crec que la millor solució seria:
1 Traslladar la façana del principal, de gran valor arquitectònic, al costat de l’Ajuntament. Així es podria treure la tela que anuncia els Lauren. Darrere no cal cobrir-ho; només s’hi posen unes grades tipus teatre Grec i llestos.
2 Deixar que facin el Corte Inglés on ara hi ha el Principal i que hi vagin a treballar uns quants tècnics i regidors. L’alcalde pot fer de grum (botones Sacarino).
Gener 23, 2008 a les 8:04 pm
quin fàstic d’ajuntament!!!! Son uns venuts de merda!!! Dons no en el meu nom!
Gener 23, 2008 a les 8:07 pm
Tot i que crec que podria ser una broma de carnaval… Si arribés a ser veritat sería una immensa merda!! Només faltaria això per acabar d’omplir el meravellós aparador en el que s’ha convertit la rambla de Vilanova. S’ho están montant de puta mare, bancs i botigues, per no parar de gastar!
Que es deixin de botigues i merdes i fomentin més la cultura i l’oci a Vilanova i la Geltrú, que els joves ens morim de fástic!!
Que hem d’esperar als mesets que els hi doni la gana montar l’envalat per tindre una mica de vida.
I què més hem d’aguantar?? Fer el Manani Rock al sabeco per no molestar als guiris del ceferino, deixar de célebrar el carnaval per no tallar el trànsit i per que la gent pugui dormir, tancar locals i negocis de tota la vida a favor de gent que ve de fora, pensant-se que això és un balneari o una residència… MIREU MÉS PER VILANOVA I PELS VILANOVINS, JODER!!
Endevant!! I s’hi s’ha de sortir al carrer es surt, no ens limitem només a quiexar-nos per aquí, fem-nos sentir!!
Movilització i Boikot!!
Gener 23, 2008 a les 8:10 pm
Esto parece una pesadilla. Contar conmigo!
Gener 23, 2008 a les 8:14 pm
FEM LA GUERRA CONTRA ELS INDITEX I ELS TALLS ANGLESOS!!!
Gener 23, 2008 a les 8:18 pm
a les pancartes vilanovins!!!!
Gener 23, 2008 a les 8:55 pm
no si de fora vndran i de kasa ens treuran…
barcelonins marxeu ya!!valtrus eu transformat la vila n una MERDA!yo e viskut jugan a futbol x el karer kuan era peka i ara kin nen u pot fer aixo a vilanova??
si no agesiu vingut els opens markens i el mkdonals nu agesin arribat ala nostre vila…
Gener 23, 2008 a les 9:09 pm
I als antic jutjats hi edificaran el prostíbul més gran del país.
Ja ho veureu.
Apa, una altra carnavalada?
Gener 23, 2008 a les 10:01 pm
Em fa vergonya que a la meva ciutat faci dos anys que no hi ha teatre, que el cinema bosc s’hagi convertit en un Zara, i que hi hagi més cultura en un myspace que en tot el programa de primavera de VNG. Yo flipo macho, i després es queixen de l’abstenció. pues no ens abandoneu hombre…
Gener 23, 2008 a les 10:26 pm
Una abraçada solidaria des de Vilafranca.
Ànims amb la lluita!
Gener 23, 2008 a les 10:30 pm
Yo no dire moltmés del que ya esta dit. Cada dia aquesta ciutat va creixent mes pero al mateix temps s’omple de merda. Es inadmisible que enderroquin un edifici que es patrimoni de la ciutat per construir un corte ingles. Si la ciutat vol anra creixent més no ho ha de fer aixi que busquin lloc que de segur que el trobaran sense fer destroses. I sobretot espero que sigui una broma i si no ho es que escoltin la paraula dels ciutadans que per alguna cosa estem aqui.
Gener 23, 2008 a les 10:36 pm
l’Àlex Iglesias té tota la raó!
Gener 23, 2008 a les 11:44 pm
Que fort! quina vergonya de politics! tant de tripartit i de osties amb vinagre, sou tots la decepcio i la vergonya de la gent que us vota!
Jo, soc actor, fa uns anys vaig marxar de vilanova per anar a estudiar a Madrid, si la capital governada per el PP, un partit que esta podrit, pero per el que es veu vosaltres ho esteu mes, doncs al menys a la capital el teatre es una realitat, funciona en petita i gran escala, teatre alternatiu, superproduccions de teatre, musicals, etc…CULTURA!CULTURA! i CULTURA! Després resulta que els que sou anti Feixisme, progresistes i totes aquestes pollades amb vinagre, sou els que promoveu el capitalisme, el analfabetisme… Seguiu construint i creant mes serveis de consum que el unic que aconseguireu es que vilanova es transformi en un poble habitat per gent amb les butxaques foradades i sense calers, i els fills de vilanova fugirem tots corrents, bueno de fet jo no penso tornar! Aixi mai!
Contra la ignorancia CULTURA!!!!!!!!!!!!!!!!
Gener 23, 2008 a les 11:49 pm
Ui! és que estic una mica confusa! On està aquest teatre?
Una mani dissabte? que guay? porto uns pom poms?
Gener 23, 2008 a les 11:59 pm
Al Principal que hi fagin el que vulguin! El que han de fotre avall és la façana de l’església de la plaça de les Neus, que només serveix perquè si caguin els coloms! Mira que n’és de lletja, allà si que hi aniria bé un Corté Inglés! Però no li fotran no! Mecagun…!
Gener 24, 2008 a les 3:01 am
no pot ser veritat,
quin tipus de mofa es aquesta???
pocs locals queden a vilanova on s’hi fomenti l’oci o la cultura aixo hem sembla vergonyós!!
nem a liarla ostipa!!
Gener 24, 2008 a les 7:02 am
Vilanova tiene un supoer bonito testre dinde se puede montar espectáculo de todos tipos y mucho menos comercial y màs cultural.
Sería una pena que ya no existe en Vilanova.
Se he de darle un nuevo impulso de parte del Ayuntamnent!!!!!
Gener 24, 2008 a les 8:48 am
A la hoguera el consistori!!!!
visca el Teatre de Vilanova!!
Gener 24, 2008 a les 9:14 am
Ens veurem a l’arrivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gener 24, 2008 a les 9:24 am
Això és cert? no m’ho puc creure…
Sóc Vilafranquina, però tinc una gran lligam amb Vilanova, ja trobava molt trist que portés dos anys tancat el teatre, com per sentir ara aquesta notícia.
És una pena que qualsevol ciutat es quedi sense teatre, però encara més una ciutat tan fructífera en l’àmbit teatral. Fa poc, vaig assistir a l’estrena d’una obra d’un vilanoví a Cal Bolet de Vilafranca, i fins i tot aquest any els pastorets, van anar-se’n a l’exili a Sant Pere de Ribes.
No us podeu quedar sense Teatre definitivament, és un insult a Vilanova.
En fi, ànims amb la lluita i el meu més sincer suport des de Vilafranca.
Gener 24, 2008 a les 9:58 am
¡¡Esto es un insulto a la cultura e arte teatral que existe desde l’antigua Grécia!!
¡¡¡Hay que impedirlo puesto que cada vez es más seguro que un governante es más ignorante que un preadolescente!!!
¡¡Soy de BCN y residente en SItges desde hace un año pero suceda donde suceda no quiero que se tolere!!
¡¡Vilanova no merece esa puñalada!!
Ánimo a todos/ ánim a tots!!!! A per ells!! S’ha de fer alguna manifestació, no creieu?????
Gener 24, 2008 a les 10:21 am
Que fort, no m’ho puc creure. no pot ser tanta insenssibilitat. Un únic teatre a Vilanova i encara ense volen deixar sense.
Manifestem-nos!!!
Sortim al carrer a protestar
Gener 24, 2008 a les 11:36 am
Bé si aquest és el reclam que fem al nous ciutadants o als que no són de Vilanova doncs endavant.
Crec que no és pas aquesta l’única clientela que volem que ompli la nostra Rambla. Vilanova està creixent cap a fora aprofitem doncs per instal·lar-hi si cal aquests centres, però respectem la cultura que sembla que ja no tingui importància.
Gener 24, 2008 a les 11:38 am
Estic al·lucinant! Ja entenc perquè les obres del Teatre no avancen… colla de venuts! I us feu dir progressistes? d’esquerres? Poseu un McDonalls a la plaça de les Neus també home! Així la M es veurà des de tota la Rambla, i segurament us donin tanta pasta que podreu forrar tot Pirelli Mar amb parquet. Au vinga!
Mobilització ja!
Gener 24, 2008 a les 12:04 pm
Increïble, on s’ha de firmar? Fem un marxa o una trobada silenciosa en contra, però fem-hi alguna cosa… :S
Gener 24, 2008 a les 12:07 pm
Que poc currat! Sembleu de Barna nois!
Gener 24, 2008 a les 12:13 pm
Basta ya!
Gener 24, 2008 a les 12:14 pm
Els Canpistraus amb la plataforma Salvem El Principal!
Gener 24, 2008 a les 12:17 pm
La Penya Barcelonista també s´afegeix a la plataforma Salvem el Principal.
Visca el Abrça!
Gener 24, 2008 a les 12:18 pm
El A.A.V.V. Tacó quiere mostrar su apoyo a la plataforma del Principat. Ánimo a todos! Juntos podemos.
Gener 24, 2008 a les 1:49 pm
No només és imprescindible garantir l’existència del Principal sinó que, a més, s’ha de potenciar la seva activitat perquè els vilanovins poguem gaudir del teatre sense haver de viatjar a Barcelona o altres poblacions.
Gener 24, 2008 a les 1:57 pm
axo es molt injust. aquest ajuntament acabarà amb vilanova per complet. ke si el kask antik, ke si zones blaves… i ara axo!!!! no poden treure, un espai de culte i menys per una altre botiga com si no en tinguessim suficients! estic amb vosaltres.
Gener 24, 2008 a les 2:50 pm
penso que a Vilanova no li cal un Tall Anglès, en canvi, el Teatre Principal és un servei municipal, que hauria de seguir éssent clau en la difusió de la cultura, ja que per poc que s’hi faci segur que interessa a uns quants ciutadans.
Salvem el Teatre Principal!
no al Tall Anglès!
Gener 24, 2008 a les 2:51 pm
kabronessss, i aun pondran una multi-tienda de ropa no t jodeee.
Gener 24, 2008 a les 2:53 pm
no volem Tall Anglès a Vilanova!
i molt menys enderrocant un dels principals llocs de difusió de la cultura!
a la ciutadania no li agraden els pactes lucratius per part del govern.
salvem el Teatre Principal!
fem fora els del Tall Anglès!
Gener 24, 2008 a les 2:55 pm
no volem Tall Anglès!
salvem el Teatre Principal de Vilanova!
no a l’enderrocament d’un dels llocs de difusió de la cultura!
Gener 24, 2008 a les 3:22 pm
Es un bon moment per demostrar als politics que si volem potenciar el teatre, que n’estem farts de les inacabables reformes i que volem una cartellera activa!
No a la perdua del Principal!
Gener 24, 2008 a les 4:48 pm
Si esto esto es verdad, los dirigentes tendrian que dar la cara y dar explicaciones, porque es lo que nos faltaba, ya tenemos suficientes supermercados y tiendas, cosa que no tenemos teatros,cines,locales de ocio en condiciones,y si muchos impuestos para pagar los sueldos de esta gente. Mas propuestas de ocio y cultura y menos supermercados.
Gener 24, 2008 a les 5:35 pm
La Societat per a la Preservació del Bull de Tonyina també s’adscriu a la plataforma. On s’ha de signar?
Gener 24, 2008 a les 7:17 pm
Viva las plataformas!? Yo quiero unas, de charol y de rebajas! Vila-aulet y la geltru!
Gener 24, 2008 a les 7:56 pm
Estimats amics. El Principal està tocat de mort. L´estructura està danyada i això val molts calers. No hi ha cap més solució que enderrocar-lo. És com el Liceu. Vosaltres creieu que el foc del Liceu va ser accidental? Va ser la millor solució per fer-ne un de nou i modern. Això és així.
Un teatre modern no hi cap en l´espai que ocup ara l´actual teatre. L´hn de construïr en una altra zona més àmplia. Espero que s´entengui la meva exposició tècnica.
Gener 24, 2008 a les 10:43 pm
Onora,t si aquesta és la solució… doncs fotem-li foc al teatre!
Gener 25, 2008 a les 6:14 am
Si!!!!! que arda toda la puta Rambla!!!
Gener 25, 2008 a les 6:55 am
una pena que vilanova segueixi amb el seu cami de ciutat dormitori i sense cap tipus de entreteniment amb condicions … acabarem tots ballant buleria buleria al arcs?
Gener 25, 2008 a les 7:21 am
Pues yo voy cada finde al arcs y no está tan mal.
Al teatro fui una vez, que iba a comprar loteria arriba en la rambla. Pasé por delante. És una pena, realmente. Que haran los saltinbanquis y los payasos.
Bueno, siempre nos quedará el circo Raluy que viene cada año.
Gener 25, 2008 a les 7:24 am
Jo crec que qualsevol dia d´aquests el foten a terra i adiós muy buenas.
Gener 25, 2008 a les 8:13 am
No tinc paraules, companys…
Malaïts politics.
Diuen que treballen pel poble? I una M…!!!
No m’ho puc creure. Què ens queda de cultura a Vilanova?
Demencial…
Gener 25, 2008 a les 9:03 am
HO TROBO MOLT FORT TOT PLEGAT. CREC QUE HAURIEM DE FER ALGUNA COSA PER EVITAR-HO. UNA VEGADA JA VAN TREUREN’S LA MATERNITAT DE L’HOSPITAL DE VILANOVA, RECORDEU? SENYORS QUE ESTEM PARLANT DE LA CAPITAL DEL GARRAF I ENS HO PRENEN TOT! SOM-HI! A SALVAR EL PRINCIPAL!
Gener 25, 2008 a les 9:45 am
Hem sembla molt bé que el tirin a terra i construeiexin un corte,aixi quan vingui a estiuejar a Vilanova no caldrà que vagi a Barna a fer les compres.
Fins i tot la meva familia i jo ens plantejarem de venir a viure-hi.
Us estimo vilanovins.
Gener 25, 2008 a les 10:09 am
Sembla una broma. Com pot ser que una ciutat amb 60.000 habitants es quedi sense teatre????? ÉS una vergonya. Estaria molt bé que sortís alguna agrupació per l’Arrivo perquè tothom sapigués què s’està fent. Ja no tenim l’Apol.lo i el malhaurat incendi també fa pudor a sofre. Si no hi hagués el Principal segurament el nou Apol.lo seria el monopoli cultural de la ciutat… No ho sé, no ho veig clar.
Esper que tot acabi amb un ensurt!! Ànims companys, no defalliu!!!!
Gener 25, 2008 a les 10:26 am
Ja fa 2 anys que no tenim teatre!!!!
Gener 25, 2008 a les 10:36 am
Y els nens?
Qui no ha anat al teatre amb la classe ?
Per favor mirin una mica per la cultura i no tant per el negoci.
Siusplau busquin un altre lloc, per exemple per la ronda, per les afores, o per algun poligon industrial on es pugui aparcar un altre lloc on es pugui fer el corte ingles pero no destroçar una ciutat que se esta quedan sense res dels avant passats.
FEM UNA MANIFESTACIÓ
Enrecordeu-vos que son molts records que s’en van a norris on esta el cinema on tots hem fet cua fins al llorens?
Que no passi el mateix amb el nostre teatre.
Gener 25, 2008 a les 10:44 am
A ver gente de bién…
en el vilanova digital firma LM, quien es, o mejor dicho, quien son LM??? A veeeeer, pensad un poquito…….LM….LM………….LM…………..
Los Manolos!!! aiaiaiaiaiiii Carnaval Carnaval…..Carnaval te quiero….
Gener 25, 2008 a les 11:04 am
Desde Tàrrega una vilanovina que esta amb vosaltres!!!
Gener 25, 2008 a les 11:06 am
se´n van de putes amb sos dotbés des poble i clar: han de cobrar favors al Corte Inglés per compensar.
això és es colmo!
Gener 25, 2008 a les 11:25 am
em sap greu per Vilanova.
Jo una vegada vaig venir de festa 5 minuts, i m’ho vaig passar molt bé. Després me’n vaig anar a dormir.
Confesso que em va agradar més com a ciutat dormitori que com a ciutat de festa.
Gener 25, 2008 a les 11:32 am
enhorabona al nostre ajuntamen !!!!cada cop més aprop de ser la ciutat dormitori que dessitgen
hem perdut identitat,gran part del nostre patrimoni,els carnavals han canviat,
el consistóri vilanoví és el que millor treballa(d’amagat ).
NO RENÚNCIEM AL PRINCIPAL,LLUITEM!!!!
el patrimoni és de tot un poble peró en mans d’especuladors
LLUITEM TOTS JUNTS!!!!!
Gener 25, 2008 a les 11:50 am
Cabòries! El més fort és que s’està negociant la gerència. Tots els rumors apunten el nom d’un conegut personatge vinculat ancestralment a una àrea del consistori vilanoví. VILANOVA, MOBILITZA’T!
Gener 25, 2008 a les 12:18 pm
tal vegada na maleni alvarez s´acosti amb rodalies per comprar potitos de bronzejador artificial a El Corte Inglés de cara a ses grans inauguracions que té pendents…
Gener 25, 2008 a les 12:32 pm
M’agrada haver nascut a Vilanova, ser de Vilanova, m’agraden Vilanova i els vilanovins : la Rambla , el passeig, la plaça de la Vila, l’estació, l’estàtua del Ventosa, … els museus , la platja de la república i la del xiringuito … m’ho estimo, m’estimo vilanova i sobretot ELS VILANOVINS, per tant com que cadascú de nosaltres estem formats per cadascun dels racons que configuren aquesta Vilanova estimada és impossible prescindir-ne de cap. Vull dir amb això que ni VILANOVA NI ELS VILANOVINS , NI LES VILANOVINES podem “amputar-nos” ni un sol tros! . Per tot : NO AL ENDERROCAMENT DEL TREATRE PRINCIPAL!!!!
Petons i visca el carnaval!!!! (ara s’apropa, gener 2008)
Marina
Gener 25, 2008 a les 1:43 pm
Es una vergonya!!!!!!
El Corte Inglés…… a la PLAÇA DE LA VILA.
Tots Els Llunàtics estem amb la plataforma:SALVEM EL PRINCIPAL – NO A L’ENDORROC.
Gener 25, 2008 a les 1:51 pm
No hi ha dret!!!!
Gener 25, 2008 a les 2:43 pm
Això si que no ho podem consentir! primer el cinema, ara el teatre! per no parlar de la situació de un dels museus vilanovins avui dia tancat. La política cultural del consistori vilanoví no es que no m’agradi és no existeix, s’estan carregan la poca oferta que existeix.
I jo em pregunto, aquesta és la ciutat que volem?
Gener 25, 2008 a les 3:05 pm
Hola comapnys…soc una Vilanonina desde que vaig neixa a mar,no se si será una broma del Carnaval i esperaria que fos així, sino es bestial, no hi ha dret, ens estem quedan sense llocs emblematics de la nostra ciutat, Cal 65, Munich…i ara el Principal, on molts de nosaltres potse no anem gaire al Teatre, pero en vist als nostres fills fem las representacions de finals de curs, teatre, titelles, l’enterro de la sardina…on hi posarem a sa Majestat Carnestoltes ara????’ TD’altra banda, estic d’acord en el tema dels llocs de traball…pero mai a costa del Patromino i la Cultura dels Vilanovins i senyors de l’Ajuntament , si us plau, busqueu una sol-lució, que el Corte s’instali a las aforas, Neapolis,etc…Teniu el meu suport i si anem a manifestarnos¡¡¡¡¡Endavant Vilanovines i Vilanovins.
Gener 25, 2008 a les 3:12 pm
Urgente Personal de Tienda VILANOVA I LA GELTRÚ
Fecha de la oferta: 24-01-2008
Ver más ofertas
Nombre de la empresa: Opencor – Cataluña
[ Mostrar más información ]
[ Ocultar ]
Web de la empresa: http://elcorteingles.es
Número de trabajadores: 1000
Sede central en: Barcelona
Descripción de la empresa: Tiendas de Conveniencia S.A es una Empresa del grupo El Corte Inglés cuya marca comercial es OPENCOR y que representa a una cadena de tiendas cuyas principales características son la proximidad, el servicio, la rapidez de compra y el surtido que ofrece en alimentación, ocio y regalos.
Nuestra vocación de servicio al cliente hace que abramos 365 días al año, 18 horas al día. Por ello necesitamos incorporar personal a nuestras plantillas.
Opencor ofrece la posibilidad de compatibilizar los estudios con un trabajo de refuerzo los fines de semana, turnos de media jornada de mañana o de tarde, y temporadas especificas.
Opencor también ofrece la posibilidad de desarrollar una carrera profesional en nuestras tiendas a la plantilla base:
- Profesional básico de tienda
- Profesional de caja y servicio
- Responsable de turno
- Encargado de tienda.
Todos los colectivos reciben la formación necesaria para poder realizar las funciones del nuevo puesto, siempre con la intención de dar un mejor servicio y atención a nuestros clientes.
Ubicación
Población: Vilanova I La Geltrú
Provincia: Barcelona
País: España
Descripción
Puesto vacante: Urgente Personal de Tienda VILANOVA I LA GELTRÚ
Categoría: Atención a clientes
Subcategoría: Atención al cliente
Departamento: Tiendas OPENCOR
Número de vacantes: 20
Descripción de la oferta: ¿Tienes experiencia en empresas de distribución?¿Quieres trabajar con nosotros? ¿Quieres un trabajo con futuro?
OpenCor te ofrece la posibilidad de trabajar con nosotros en la próxima tienda que abriremos en VILANOVA I LA GELTRÚ.
Buscamos personas que hayan trabajado de cara al público, realizando funciones de atención al cliente, gestionando equipos de trabajo, supervisando presupuestos de tienda, etc…
Igualmente buscamos personas que no hayan tenido experiencia, porque nosotros te formamos y te enseñaremos como trabajar en OpenCor
Te ofrecemos trabajar en jornadas completas de 8 horas, rotando turnos.
Formación a cargo de la empresa, posibilidades de promoción y desarrollo interno a corto plazo.
Requisitos
Estudios mínimos: Educación Secundaria Obligatoria
Experiencia mínima: No Requerida
Requisitos mínimos: Tener posibilidad de rotar turnos. El horario de apertura de la tienda es de 08.00 de la mañana hasta las 02.00 de las madrugada.
Requisitos deseados: Salario acorde al puesto de trabajo ( Nocturnidad, Transporte, etc..)
Contrato
Tipo de contrato: Indefinido
Jornada laboral: Indiferente
Gener 25, 2008 a les 3:13 pm
Més clar l´aigua, senyors!
Gener 25, 2008 a les 3:46 pm
És vergonyós, intolerant…
Cóm ho podem fer, per impedir aquesta aberració??..
És l´únic teatre que ens queda en aquesta Vila…
I així l´Ajuntament vol promoure la cultura? d´aquesta manera??
actuem!!
Gener 25, 2008 a les 3:49 pm
Es increïble, no m’ho puc creure.
Aquest de l’ajuntament, nomès miren per les peles
Alvaro, estàs molt bent informat, no seràs pas el Tomàs.
Gener 25, 2008 a les 3:53 pm
A mi m’havia arribat el comentari que posarien un Cortes Inglés a Vilanova (una persona em va dir que estaven fent proves de selecció per una propera obertura a Vilanova). A mi em va fer gràcia i tot la idea i fins i tot vaig estar preguntant-me que on podien posar a Vilanova un establiment així. Ara, després de saber que el Teatre Principal corre perill per culpa d’uns grans magatzems, el sentiment ja no és de gràcia, sinó de ràbia i decepció de pensar que l’Ajuntament pot arribar, ja no a accedir, sinó a estudiar-ne la possibilitat de fer-ho. crec que és molt trist i que cal fer el que estigui a les nostres mans per evitar-ho. I, en el pitjor dels casos, si finalment s’obre un Corté Inglés, no hauríem ni de posar-hi els peus.
Gener 25, 2008 a les 4:19 pm
no es poden permetre atacs d’aquesta mena contra el patrimoni cultural. aupa el Principal!
Gener 25, 2008 a les 4:25 pm
Más tiendas NO. Estamos sobrecargados de comercios y faltas de CULTURA.
Estais haciendo de Vilanova I La Geltrú un pueblo feo, inculto e insoportable.
Necesitamos vivir con calidad de vida y no como unos borregos.
Gisela
Gener 25, 2008 a les 4:58 pm
Això deu ser una broma per Carnaval on tot s’hi val!
Gener 25, 2008 a les 5:03 pm
No Tomàs no, Miquel. Això ho sé perque és la meva feina saber-ho.
Gener 25, 2008 a les 6:06 pm
Aqui es pot organitzar recollida de signatures:
http://www.firmasonline.com/
Gener 25, 2008 a les 9:04 pm
Quina vergonya!!!!!!!!!!!!!!!!
No em sento gens representada per aquests governants que tenim, només miren per la seva butxaca.Al.lucinant en el que estan convertint vilanova.
Gener 25, 2008 a les 9:08 pm
No si us plau!! Hi ha molt mes a Vilanova del que es podria treure profit sense destruir l’arquitectura i la cultura!!
Gener 25, 2008 a les 9:19 pm
Una ciudad del tamaño de Vilanova (¡que lo paren, señor, que va camino de ciudad dormitorio!) podría ser perfectamente habitable. Una ciudad abierta al mar. Variopinta y multicultural.
¿Dónde están los servicios que la harían también humana: calles peatonales y limpias, zonas verdes, cultura, mantenimiento del patrimonio arquitectónico, transportes públicos y restricciones del tráfico rodado, facilidades para el transporte en bicicleta (pero un transporte real y no arriesgado por toda la ciudad, no simbólico)?
Y, ahora ¿dice que echaremos abajo el teatro para terminar de convertir la Rambla en una superficie comercial?
Yo quiero una ciudad Slow, no esto.
(http://es.wikipedia.org/wiki/Movimiento_slow#Cittaslow )
Gener 25, 2008 a les 9:41 pm
Aixo es indignant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quina vergonya q el ajuntament renunci a la cultura a favor de un puto centre comercial.
i que passara amb la gent q volgui disfrutar de veure el teatre a vilanova, ens tindrem q anar a barcelona
q malament anem
recullim firmas, qualsevol cosa pero q no tirin el teatre principal
al cap i a la fi,
ostia es que es el principal i tots i hem anat algun cop
i jo vull tornar a anar-hi
un peto a tots els vilanovins i vilanovines
dew
Gener 25, 2008 a les 9:54 pm
UNA VERGONYAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M’encanta el Corte Ingles, pro per res el veig hubicat al centre de Vilanova, amb tots el poligons que hi han al voltant de Vilanova, molt més facils d’accedir amb cotxe que el mateix centre de Vilanova, ho trobo absurd.
Aquest del Corte Ingles FLIPEN !!!!!!!!!!!!!!!
Que escoltin als Vilanovins i que ens preguntin que volem
VILANOVA ES DE TOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Gener 26, 2008 a les 8:57 am
Benvolguts,
Els darrer cop que vaig ser al Teatre Principal fou a les danses vuitcentistes del carnaval de fa un parell d’anys. Si el tombessin, una part de mi també s’enfonsarà. Vos dono suport, vilanovins/ines, des de les Terres de l’Ebre.
Cristòfol (Amposta)
Gener 26, 2008 a les 12:11 pm
Encara que no soc de Vilanova hi treballo. A la meva ciutat es va lluitar per arreglar un del cinemes que hi havia i fer una sala multicultural(teatre, cinema, ballet, audicions, etc.). Ara, fins i tot, es la seu d’una companyia de ballet. Es va apostar per impulsar la cultura. Crec que la cultura s’ha de promocionar desde l’Ajuntament a part de les asociacions de la ciutat, no fer-hi més centres comercials. Serà una equivocació que després no es podrà tornar enrere.
La gent es te que moure per salvar un patrimoni de la seva ciutat.
Gener 26, 2008 a les 2:49 pm
Hola,bon dia,trobo una indecencia que l’ajuntament de vilanova ni tant sols es planteji la remota possibilitat de tancar el teatre principal, i menys per establir-hi un corte ingles, es que no hi ha mes llocs a vilanova per possar aquest establiment?i ja de pas, perque si el volen establir a vilanova no li donen l’ajuntament per fer-ho, aixi mes d’un bretol dels que negocia es quedaria a l’atur que es on ha d’estar. El principal de vilanova es de tota la vida hi ha de seguir tota la vida
Gener 26, 2008 a les 7:54 pm
es vergonyós que es venguin per centres comercials, que ens treguin el cine primer, ara el principal i ens deixin sense la poca cultura que ens queda. però on anirem a parar?
Gener 27, 2008 a les 2:39 am
Vinga, home (o dona) …però si la major part dels que su queixeu no heu trepitjat mai el Principal. Fariseus!
Gener 27, 2008 a les 2:50 am
Sobre el cinema bosc: que jo sàpiga, ningú ens l´ha tret, BENVOLGUDA SENYORA .Es que, per si no ho sap vostè, el seu legítim propietari es va afartar de mantenir un negoci que, com saben els Laurens, va de capa caiguda. Però, es clar, a Vilanova tot el que és cultura o entreteniment sembla que només pugui ser propietat de l´ajuntament. Doncs no: el Bosc és privat, poster de les poques empreses privades de Vilanova dedicades al oci i la cultura, comptat i debatut. I com que, per si no ho sap, vivim en una societat de lliure mercat, està en el dret de fer el que vulgui amb els seus calers i propietats (fins que els socialistes es facin els amos de tot plegat, es clar: ells sí que son una franquicia i me´n ric jo de les de Inditex)
Gener 27, 2008 a les 11:28 am
Si, si dos putus anys el teatre Tancat i ara tothom a queixar-se!!!! Mentre estava tancat res, de res, vaya colla de hipòcrites!!! Vilanova foteu caguera!!!! Sou uns palanganes!!!! Us mereixeu que´l fotin a terra.
Gener 27, 2008 a les 6:07 pm
no em sembla gens bé que vulguin sustituir un teatre de tota la vida on em crescut per una botiga més , que total en tenim moltes ja.
Gener 27, 2008 a les 6:07 pm
Si derroquen el teatre principal, també derroquen una part de nosaltres mateixos i de la cultura!
DIGUEM NO A EL CORTE INGLÉS
Gener 27, 2008 a les 8:03 pm
Això no es pot tolerar!! Hem de fer alguna cosa ja per impedir-ho; recollida de firmes, manifestacions… el que calgui. Lluitem pel Principal!
Gener 27, 2008 a les 8:33 pm
Si això es veritat!!!!!??? Demano siusplau fer algo perque no es tiri endavant amb aquest negoci, es pot progressar, però sense destruir!!!
Gener 27, 2008 a les 8:33 pm
Ja fa temps, molts anys, que els senyors de l´Ajuntament (botiflers) fan el que volen amb la ciutat… i continuen guanyan les eleccions… quina merda -perdó- de polítics…
Gener 27, 2008 a les 11:50 pm
No m’ho puc creure. Si es veritat, tindriem de fer una manifestació com una catedral de gran, no hi ha dret que ens prenguin el pel d’aquesta manera.
Gener 28, 2008 a les 7:26 am
penso q vilanova li manquen locals culturals, especialment alternatius, i li sobren centres comercials. No hem de deixar que aquesta iniciativa tiri endavant, i cal una manifestació imminent.
Gener 28, 2008 a les 7:49 am
¿Voleu dir que això no és un hoax? Molt polítics són gilipolles, però… tant?
Gener 28, 2008 a les 11:43 am
Espero que aquesta proposta no tiri endavant, em sembla un disbarat de proporcions gòtiques. No es pot malmetre d’aquesta manera el nostre patrimoni. Quin missatge és aquest pels nostres fills?: “Veneu-vos tot el que hi hagi, el patrimoni històric-cultural no val una merda?
Senyors del cosistori, chapeau!!!
Gener 28, 2008 a les 4:42 pm
Hey, avui he sentit que les obres comencen ja. Aprofiten el Carnaval per que la gent està per altres històries.
Dissabte vaig anar a la plaça de la Vila i erem poquets. Vaya merda de mobilització té aquest poble per la cultura!!!!
Gener 28, 2008 a les 5:49 pm
Continueu votant TRIPARTIT. Aixó es el que guanyarem.
Gener 28, 2008 a les 8:36 pm
Jo fotria a terra tot vilanova i deixaria el principal en peu.
Gener 29, 2008 a les 2:16 pm
vaia tela vilanovins
Gener 29, 2008 a les 5:41 pm
Volem diros que amb l’ajuda de la Monica Miquel d’ICV no enderrocaran el teatre, a nusaltres ens ajudat i pararem el pont del gover de cubelles.
Animeuvos que estem amb vosaltres.
Gener 29, 2008 a les 9:49 pm
Hola amics vilanovins, a Sagunt tenim problemes similars i en la mani d’avui hem reunit a 3000 persones. A veure si el dia 1 de febrer ens supereu en numero.
SORT i endavant!
http://pelpatrimonisagunti.blogspot.com/
Gener 30, 2008 a les 8:44 am
Es pensa l’Ajuntament que son “DEUS” i que poden fer el que vulguin, la ciutadania no està d’acord.
Manifestem-nos, no poden fer res sense el Nostre VOT.
Ens deixen, sense passeig, amb una rambla “tallada” per tot arreu, amb uns carrers que “fan pena”, amb uns arranjaments del casc antic, penós, fan carres “nous” que ja belluguen les rajoles i encara no l’han obert als transit.
Que estan fen amb els nostres impostos?????
Quines ments pensants tenim.
Senyors de l’Ajuntament, estan on estan perquè ho hem volgut nosaltres i estan, no ho dubtin mai al “SERVEI DE LA CIUTADANIA”
Gener 30, 2008 a les 8:03 pm
això senyors és un veritable fem adobador!
jo veig clarament que s’han venut, han deixat que els ensulfatessin!
hem d’exigir un comunicat per part de l’Ajuntament ja!
on estan els joves i sobradament preparats de la CUP per a salvar-nos-en d’aquesta?
això és un contuberni judeo-massonico!
Dimissió ja! salvem el patrimoni VTV (vilanovins de tota la vida)!
endevant les atxes!
Gener 30, 2008 a les 8:18 pm
De vegades penso que ja no sóc de Vilanova, perquè vilanova ja no se sap que és. S’està tornant un lloc sense cap mena d’identitat, un prototip de ciutat com qualsevol altre.
I no, la meva Vila no és això, la meva Vila té masies, la meva Vila té barri de pescadors, la meva Vila té un ajuntament que només veu diners.
Però sobretot la meva Vila té gent del poble, i espero que totes i tots siguem prou capaços de decidir què volem i què no.
Potser al final tiraran el Ventosa per a ampliar la carpeta moderna i així tots els funcionaris allà fent el cafetó.
Febrer 4, 2008 a les 8:26 pm
Yo también pensaba que era una carnavalada. No me puedo creer que quieran comprarlo . Intentemos todos que eso no ocurra. Todos tenemos recuerdos de obras de teatro, conciertos, nuestros niños en coral, nuestro cine no comercial, l’enterro de la sardina, con Carnestoltes de cuerpo presente en la entrada del Principal.
Yo me ilusioné cuando se remozó y se volvió a poner en marcha hace años y todo eso pertenece a nuestra Vilanova genuina.
Es terrible lo que el virus de la globalización y la bacteria de las franquicias está haciendo en Vilanova. Y sobretodo desde que abrieron los túneles del Garraf que opino como Pere Tapies, que es como si desde entonces, vieran la luz al final desde más allá y nos estamos superpoblando y ya no queda casi nada auténtico, al menos salvemos lo que aun tenemos. Si la alcaldía lo consiente, para mí están muertos en las próximas elecciones.
Març 4, 2008 a les 6:26 pm
JA POSATS PODRÍEM CANVIAR EL NOM DE VILANOVA: PERQUÈ NO DIR-LI CIUTAT-NOVA? ÉS EN EL QUE ENS VOLEN CONVERTIR AQUESTS POLÍTICS QUE VAN D’ESQUERRES I SÓN MÉS CORRUPTES QUE FRANCO!!